ـــــــــــ  کارشناسی ارشد مهندسی صنایع ،  گـرایـش  مدیریت پروژه  ــــــــــــ  مؤسسه آموزش عالی زند
ـــــــــــ  کارشناسی ارشد مهندسی صنایع ،  گـرایـش  مدیریت پروژه  ــــــــــــ  مؤسسه آموزش عالی زند

ـــــــــــ کارشناسی ارشد مهندسی صنایع ، گـرایـش مدیریت پروژه ــــــــــــ مؤسسه آموزش عالی زند

مطالب آزمون و مهلت ارایه گزارش پروژه مهندسی ارزش

سلام

مهلت ارایه گزارش پروژه مهندسی ارزش، یک هفته پس  از آزمون درس است. (14 نمره درس مربوط به پروژه است و لازم است مسئولین هر گروه، درصد مشارکت تمامی اعضاء را حتما ذکر نمایند)

آزمون کتبی 6 نمره دارد و طبیعتاً باید کل جزوه و مطالب کلاس درک شده باشد. اما اسلایدهایی که لازم است محتوای آن حفظ شود عبارتند از:

1- 14 - 27 - 28 - 29 - 31 - 32 - 33 - 35 - 36 - 39 - 41 - 42 - 46 - 48 - 56 - 59 - 86 - 87 - 88-  90 - 95 - 101

فایلهای راهنما برای تهیه گزارش مهندسی ارزش

سلام،

- گزارش را تقریباً مطابق با فهرست ارایه شده در جزوه تهیه کنید (البته بنا به موضوع ممکن است تغییراتی در فهرست ایجاد کنید اما فصل بندی های اصلی  معمولاً همان است که در جزوه گفته ام)

- یک نمونه فایل گزارش مهندسی ارزش را خلاصه کرده ام که می توانید از اینجا دریافت کنید. در هنگام بررسی فایل به شماره صفحه ها دقت کنید، بسیاری از صفحات گزارش حذف شده اند. عمدتا صفحاتی آورده شده که حاوی فرمتهایی است که برای شما سئوال بوده. بنابراین از این گزارش به عنوان الگوی ترتیب تهیه گزارش  استفاده نکنید فقط برای طراحی فرمها به شما ایده می دهد. لازم نیست فرمها و کد گذاریهای شما مطابق این گزارش باشد.


- برخی از صفحات یک گزارش دیگر را هم اینجا آورده ام می توانید تفاوت در تهیه فرمتها را مشاهده کنید. البته در هر دو  گزارش  اشکالاتی وجود دارد اما به هر حال دو نمونه گزارش واقعی انجام شده است که منجر به نتایج خوبی برای صنعت شده اند.


- آقای روستا فایلی را در مورد تکنیک TRIZ  ارسال کرده اند. فایل را بررسی کردم خیلی مناسب با اشکال گرافیکی به گونه ای تهیه شده که در خاطر ماندگار می شود این فایل را می توانید از اینجا دریافت کنید. با توجه به اینکه این تکنیک را آموزش نمی دهیم و فقط به آن اشاراتی می کنیم، مناسب است شما با مطالعه این فایل و سایر منابع، روشهای خلاقیت را در خود پرورش دهید.